Sigaram yine tütüyor
Yalnızlığımda
Bir yandan da kavruluyorum
Alev alev yanan bu aşkta
Düşünmekten vazgeçemiyorum
Bir bakıyorum ki
Gözlerim onun gözlerinde
Keşke kaçıra bilsem gözlerimi
Diye düşünürken
Bakıyorum da esir kalmışım gözlerinde
Kurtulamıyorum
Ne kadar çabalasam da, çırpınsam da
Boşa çıkıyor
Ha bir de gülüşü var ki
Hiç bahsetmediğim
Esirlik kelimesi az kalıyor yanında
Sanki yeniden doğuyorum
Hiç görmediğim güzelliği görüyorum
İşte o zaman
Kurtulmak aklımın ucundan dahi geçmiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖