Kenan Kaya

Kenan Kaya
@Kenan_66
"Değer zamanında verilmeli, mezar ne anlar çiçekten"
İstanbul
Eminönü, 3 Eylül 1993
3 okur puanı
Ocak 2025 tarihinde katıldı
@Kenan_66·
·
sabitlendi
Yaşadığın yeri cennet yapmadığın sürece, kaçtığın her yer cehennemdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sana kızmıyorum. Sen bu kadarsın. Bilmeliydim." Diyor Cemil Meriç. Birinin "bu kadar" olduğunu anlamanın hüznünü hiçbir şey telafi edemez. Sadece "bu kadar" olana değil, en çok da görmek istemeyen gözüne, duymak istemeyen kulağına kırılır insan. Kendine kırılır.
Herkes yorgun
HERKES YORGUN.. İnsanlar öyle yorgun , öyle bıkkın ki Kardeşleri ölse gömecek halleri yok İnsanlar öyle kederli, öyle kırgın ki Kaderleri gülse, gülecek halleri yok.. Sohbet çoktan iflas etmiş çenelerinde Sanki sözcükler tükenmiş lehçelerinde Bir garip yolcu konuk kalsa gecelerinde Yatağı döşeği serecek halleri yok.. Boş düşler yıkılmış, herkes hayata küsmüş Selamı kesmiş, hısım akraba hep pismiş! Tek çare, kuşlar gibi bu şehirden göçmüş Ama gelin görün ki, göçecek halleri yok... Fakirliğe isyan var en gencecik yaşta Rahata düşkün, gözü yok emekte, işte Zenginlik treni kalkıyor desen beşte Tatlı uykuyu bölecek halleri yok... Kolaydır ağlayanın haline üzülüp ağlamak Canı yanandan çok, ah vah edip yanmak Oysa mümkün, gözlerdeki yaşı silmek Ne yazık ki bir damla silecek halleri yok.. Ölmüşler! ölümden uzak yaşaya yaşaya Yan gelip yatıp göbeği kaşıya kaşıya Yapacak elbet ölüm Azrail'in işi ya
Şiir