Kenar Mahalle

Kenar Mahalle
@KenarMahalle
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üç Nokta Bir Papatya
Işığı sönüyor yokluğunla odaların. Kısık bir sesle fısıldıyorum. Gelir de duyamazsam telaşıyla.  Yüreğimin parmak uçlarıyla, Kalemlere basıyorum.  Yazıların üzerinden ilerlerken,  Sesli harflerden geçip gidiyorum.  Lal olmuş sözüm.  Görememiş gözüm.  Şaşırmayın gece kuşları.  Yarinden ayrı kalmış, Gizli bir aşığım bugün. Öyle ürkek öyle telaşlı bakıyorum. Ve sevmekligi, yeniden başlatıyorum.  Usul usul tutuyorum kağıtları.  Hiç bir sevgi sözcüğü kaçmasın istiyorum.  Ben, bu gece tüm şiirleri sana bağışlıyorum. Bir de papatya bırakıyorum sonlarına.  Beni hatırla.  Üç nokta bir papatya. Zaman iterken yelkovanları, Karanlık karalanırken fütursuzca.  Harfler sevişirken sayfalarda. Ve yıldızlar kayarken dilek dilek. Bir de başın düşünce yastığına.  Bu gece ben yokum yanında.  Belki hiç bir gece de olmayacağım.  Beni hatırla.  Rüyalarına dilekler uçuruyorum. Ve soluna bırakıyorum, 
Kenar Mahalle
......
Seni nasıl mi seviyorum ? ayrılık şarkıları kulağıma değmeyecek kadar, bi ayrılık dâhi düşünmek, istemiyorum.. bi an olur ya "ben ile seni ay-rı düşünürüm" diye.. hep 'bizi biz' eden şarkılar aradım, durdum o kadar kolayda değilmiş 'bizi biz' eden şarkılar bulmak, bulamadım.. belkide kimseler bizi hiç tarif edemedi, belkide bizden bi tane daha dünyaya gelmedi, bilmiyorum. zaten seni; neden seviyorum onuda bilmiyorum, niçin seviliyorum onuda bilmiyorum.. sadece seninle olduğum vakitte ki mutlulukları- huzurlu zamanları biliyorum. hiç bi zamanda dilim tercüman edemeyecek.. bizim ortak dilimiz aşk olmalı ki.. dilimiz birbirine düğümlensin, birbirimize şiirler söylesin, kimselerin bilmediği şarkılar mırıldansın.. gönlümüzün divanında sarılalım, sarılalım ki güzel uyuyalım.. belkide senli benli rüyalarda, bize sahiplik yapar diye.. hadi neyse uyuyalım.. Hadi sevgilim ne olur gel uyuyalım.. "HB"
Kenar Mahalle
....
Ama ben iyi değilim ki sensiz, İyi değilim ki sensiz İyi değilim ki sensiz İyi misin sen, bensiz .... youtu.be/JjXC21s9DU8
Kenar Mahalle
....
Ne kadeh kaldırdım ne şarap içtim  Sarhoş olmak için ben seni seçtim  İçtikçe aşkını kendimden geçtim  Halimi ayık mı sandı gözlerin
PAPATYANIN RÜYASI isimli okura yanıt verildi
Kenar Mahalle
.....