Nur

Nur
@Kendihalinde1ri
@Kendihalinde1ri·
·
sabitlendi
Kendi halinde olmanın huzurunu seviyorumm..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birgün daha bitti#iyigeceler
"Bir insan kendi içinde kaybolmuşsa oraya başka birini almamalı bu hem kendini hem onu öldürmektir."
Toparlanmam lazım.
Yoruldum herşeyden ama herşeyden.