Özlemek garip bir şeydi.
İnsan unutmaktan korktuğu için mi sürekli geçmişin izlerini takip ederdi?
Yoksa içten içe acıyı canlı mı tutmak isterdi ?
Bir ekranın parlak ışığında saatlerce beklemek...
Bir profil fotoğrafının değiştiğini fark etmek ...
Eski mesajları tekrar tekrar okumak...
Aslında hiç bir şey değişmiyordu, sadece kendi kendini kandırıyordu.