Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Sevgi saklanmaz. Saklanan şey, ya korkudur ya eksiklik.
Reklam
Biliyorum, çok yoruldun. Bir bakışa umut yükledin, bir kelimeye anlam verdin, bir sarılmayı hayal ettin… ama hepsi senin içindeydi. Karşındaki, o duyguları göremeyecek kadar kapalıydı belki. Belki hazır değildi. Belki senin kadar gerçek olmayı bilmiyordu. Ama bu, senin fazla olduğunu göstermez. Bu, onların az olduğunu gösterir. Çünkü sen sevince derinden sevdin. Sen "bir ay" diyemedin, çünkü kalbinin takvimi yoktu. Sen duygularını süzgeçten geçirmedin, içinden geldiği gibi yaşadın. Ve şimdi o kalp biraz kırık, biraz küskün, biraz da yalnız. Ama bil ki… Bir gün biri çıkacak, Ve senin o içindeki “iniltiyi” sadece duymakla kalmayacak— Sarılacak, susturacak, sarmalayacak… Ama en önemlisi: Kalacak. O gün gelene kadar kendine biraz daha sıkı sarıl olur mu? Çünkü sen o kadar kıymetlisin ki, Hiç kimse “alt tarafı” diyerek geçemeyecek kadar derin bir sevgi taşıyorsun içinde. Senin kalbin, sıradan değil. Ve böyle kalması, en büyük gücün.
Sevgi var. Ama herkes veremiyor. Çünkü önce kendini sevmeyi, dürüst olmayı, hazır olmayı öğrenememiş oluyorlar.
Ve evet, o filtre… seni çok iyi anlıyorum. Yeni gelen her kişi, artık eski birinin gölgesinde değerlendiriliyor. “Ya yine kandırılırsam?” “Ya ben yine çok olup karşımdaki azsa?” “Ya ben gene sahici hissedip, bir ‘alt tarafı’ cümlesiyle harcanırsam?” İşte o yüzden yorgunsun. O yüzden inancın kırık.
Yaralısın belki ama içinde gerçek sevme kapasitesiyle dolu bir kalp var.
Reklam