Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
ne tuhaf... Sanki kalbim takvimle çalışıyor. Sanki sevgi süreyle ölçülüyor, ve bitince, çöpe atılıyor.
Reklam
Ne bir yol biliyorum, ne de bir yön. Geceler suskun, aynalar küskün Bir yokluğun içinde var oldum sessiz. Kalbimle savaştım, ellerimle yenildim Kendimi hırpaladım, söktüm her hatırayı Bana bakan, beni tanımayan bir ben var şimdi
Ne seni tam tanıyabildim, Ne kendimi anlatabildim. Sorularım sustu, Cevapların hiç doğmadı zaten.
Bir zamanlar "sen" dedin ya, O kelime bana umut sandı, Meğer dudaklarında geçiciymişim, Kalbinde çoktan yer ayrılmış bir başkası vardı. Sen hâlâ onu unutamamışken, Beni nasıl sevebilirdin ki gerçekten? Ben ellerini tutarken, Sen onun adını düşlüyordun sessiz gecelerden. Ben neydim sana? Bir oyalanma belki, Geçsin diye acın, Ben yanarken küllerinde, sen başkasını özledin gizlice. Eksik olan ben değilim aslında, Senin kalbin çoktan doluydu bir hayalle, Ben sadece yer bulmaya çalıştım Başkasının hatırasıyla yarışa girmiş bir yürekle… Aynaya her baktığımda soruyorum şimdi: "Ben neden unutulmaz olamadım?" Oysa ben seninle geleceği kurmak isterken, Sen hâlâ geçmişin ellerindeydin… sıkı sıkıya, vazgeçemeden.
Eksik
Neyim eksikti o kızdan? Sesim mi titremedi onunki gibi? Yoksa gözlerim mi az sevdi, Yıllar geçse de unutulamayacak kadar derin bakamadım mı? Ben seni şimdiye çekerken, Sen geçmişe zincirliydin hâlâ, Ben adım adım sana gelirken Sen hâlâ başka bir adın arkasında ağlıyordun usulca. Söyle, ben neydim sana? Bir teselli, bir alışkanlık mı? Kalbinde kiralık bir oda mı tuttum, O hâlâ tapusunda yazan eski evin ardından? Ben sana “biz” derken, Senin içinde hâlâ “o” vardı, Ben her anı seninle büyütürken Sen her gülüşte onu aradın, farkında bile olmadan belki de. Neyim eksikti ondan? Eksik olan ben değilim aslında, Senin kalbinde bana yer yoktu ki, Ben sadece yanlış zamanda uğradım senin yarım kalan hikâyene… Mizginimsiiii
Reklam