Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Birini ya da bir şeyi sevme nedenimiz korku olduğunda, gerçek anlamda sevemeyiz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Travma, bir karakter özelliğinden çok, yoğun acı veren duygusal bir deneyimdir.
Ertelenmiş umut, yüreği hasta eder.”
Hepimizin kendi içinde yaşayabileceği bir dünyası vardır. Yani bizi "biz" yapan şeylerden kendimiz sorumluyuz. Kendi ruhlarımızda olan bitenlerle ilgilenmek zorundayız. Sınırlar ise ilgilenmek zorunda olduğumuz şeyin ne olduğunu tanımlamamıza yardımcı olur. Bunları bilmiyorsak veya yanlış öğrenmişsek çok büyük acı çekeriz.
Birbirimize kesinlikle ihtiyacımız var ama hiç kimse yeri doldurulamaz değildir.