Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Boşluk dünyadaki en ağır şeydir, taşıyan bilir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları tedirgin eden, olan biten değil; olan bitenle ilgili inandıklarıdır."
Tutunmanın anlamı yok
Sadece sen emek veriyorsan bu, ilişki değil ; sırtında taşımaktır.
Kendimden eksiltiğim her arkadaşlığımın yolu açık olsun
Kendimiz olmak en insani hakkımız; böyle olmaya çalıştığımız için bizi dışlayacak, bize kötü davranacak insanlar gitmek istiyorlarsa gitsinler