Eskiden çift terapisi yaptığım zamanlarda
bazı çiftler, "Biz hiç tartışmayız ki," derlerdi. Ben de onlara sorardım; "Hanginiz depresyondasınız?" Durum bu şekilde aslında, sevdiğimiz insanlarla da tartıșmalıyız; kızdığımız, istediğimiz, istemediğimiz șeyleri onlara ifade etmeliyiz.