Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Kendimden eksiltiğim her arkadaşlığımın yolu açık olsun
Kendimiz olmak en insani hakkımız; böyle olmaya çalıştığımız için bizi dışlayacak, bize kötü davranacak insanlar gitmek istiyorlarsa gitsinler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
geçmişin donmuş anılarının arasında tekrar tekrar dolaşmak bir işe yaramıyor.
Gerçek ilişki bu noktada belli oluyor ki zaten
Eskiden çift terapisi yaptığım zamanlarda bazı çiftler, "Biz hiç tartışmayız ki," derlerdi. Ben de onlara sorardım; "Hanginiz depresyondasınız?" Durum bu şekilde aslında, sevdiğimiz insanlarla da tartıșmalıyız; kızdığımız, istediğimiz, istemediğimiz șeyleri onlara ifade etmeliyiz.
İyilik iyiliktir
İyileşmenin kadim yollarından biri başkalarını iyileştirmektir.