Kendine okur

Kendine okur
@Kendine_Bir_Okur
İnsan kaybetmekten korktuğu herşeyi özgür bırakmalı...
Kesinlikle...
İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok sever olduk...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.