Kepler

Kepler
@KeplerV
Hiçlik
İyi geceler! -belki diyeniniz yoktur, benim yok çünkü
Kepler
İyi geceler 🌸
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Uyumak ile uyanmak arasında ettiğim isyan ektedir.*
Bu konuda kendimi daha fazla tutamıyorum. Bu uygulamaya özlü sözler muamelesi yapılması bir yana insanlar tabiki istediklerini paylaşabilir. En nihayetinde kendi profilleridir. Beğenip, beğenmemek bizim elimizdedir. Fakat yanlış bilgi paylaşımına tahammül edemiyorum. Sırf hoşunuza gitti diye bir an olsun 'doğru mu, yanlış mı?' diye sorgulamadan paylaşım yapmasanız ne güzel olur. Bu duruma tepkinizi birbirinizi eleştirmeye önem verdiğiniz kadar önem verebilseniz keşke... Velhasıl kelam yanlışım varsa beni de düzeltmenizi rica ederim.
1000Kitap
Kepler
"Özlü sözler muamelesi" dediğiniz, insanların kendini bulduğu ya da kendini ait istediği cümleler öncelikle buna bir açıklık getirelim. Ayrıca bilginin yanlış ya da doğru olduğuna da (herkesin kendi paylaşımını baz alarak söylüyorum) siz değil okurun kendisi karar verir. Beğenip beğenmemek sizin elinizde haklısınız, ama eleştirmeden önce bunları ele almanızı tavsiye ederim. Teşekkürler.
Sobayı yakıp çay demledim, oda sobadan çıkan alevle aydınlanıyor, güzel bir sabah :)
SÖHEC isimli okura yanıt verildi
Kepler
Teşekkür ediyorum, güünaaydıın :)