Bir diğer sınıfsa halktır, bütün işçiler ve devlet işlerine karışmayan küçük gelirli insanlar demokrasilerde en kalabalık ve birlik olabilirse en güçlü sınıf budur.
-Doğru ama kolay kolay Birlik olmaz bu sınıf baldan ona da bir pay verdikçe sesi çıkmaz.
Şehirde yalnız küçük insanların, işçilerin değil, aydın, yetkin olmakla övünen kimselerin bile hekimleri yargıçları aramaları o şehirde eğitimin bozuk olduğuna en açık bir kanıt değil midir? İnsanın doğruyla eğriyi kendi kendine ayıramayıp hakeme Yargıca başvurması, adaleti başkalarından beklemesi çirkin bir şey değil midir?