Bu figür, taşıdığım küçük ışık sayesinde varlık kazanan,sis bulutları üzerindeki kendi gölgemi.Birsey daha biliyordum Bu küçük ışık bilimcimdi,sahip olduğum yegane ışıktı .
Bir alime sormuşlar:"zehir nedir?."diye...Alım şöyle bir cevap vermiş. Herseyin fazlası zehirdir.Dazka yemek fazla uyku,fazlaozguven,öfke, hatta gereğinden fazla gösterilen iyi niyet...