Dünyadaki bütün kötülükleri nasil olurda ayni yila sigdirirsiniz . Sene 2023 bu seneyi yasamamayi dilemek senenin basinda bir keşke … görmekten nefret ettim . Duymaktan nefret ettim . Tanimaktan , anlamaktan nefret ettim .. yaşamaktan nefret ettim .. daha nasil bir yük eklenecek bunlarin üstüne ve ben nasil olurda ezilmeyecegim bu kadar agirligin altinda .. güç nasil bir seydi unuttum . Güc nasil biseydi hissedemiyorum .. güzel hisler yerini sadece öfkeye birakmis sanki .. bu dunyaki herseye karsi bir öfke .. bu dunyadaki butun bencilliklere karsi öfke .. insan diye nitelendirmeye bile utaniyor nitelendirilmeye de utaniyor aslinda .. insanlik böyle birseyse ben degilim ve olmakta istemiyorum . . Bugun herseye bir milat sanki . Bi daha hiç sahip olmak istemiyorum hic birseye . Kaybetmek ne demek bilmek istemiyorum . Bu dunyaya ait her milim her zerre sizin olsun .