Bazen çok istediğiniz bir şey olmaz. İşte orada
"Allah bana çok istediğimi vermedi," değil de,
"Allah acaba beni hangi zararlardan esirgedi," diye düşünmek gerekir. Yoksa haşa Allah neden kuluna zulmetsin? Ona her şey kolay değil mi? Kulunun hayrına olsa o iş ol der olur. Demiyorsa diyeceğiz ki,
"Benim bilmediğim bir şer var demek ki bu hadisede."
Bizi bilmediğimiz zararlardan koruyan Allahuteala'ya sonsuz hamt ve şükür olsun."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama ne vakit içinden çıkılmaz bir duygu yaşasam secdeye koşuyorum hemen. Sadık bir dosta anlatır gibi anlatıyorum derdimi. Allah'ın beni içtenlikle dinlediğine ve derdime en kusursuz çözümü üreteceğine inanarak dertleşiyorum onunla.
"Öğüt, eleştiri, ders vereceksen, genele anlatmak, bir hikâyenin içinden kıssa çıkarmasını sağlamaktır doğru olan.
Tersi kırgınlıktır, kırmaktır, üzmek üzülmektir. İyi niyetle başlanan bir işte yarım kalmaktır."
İbni Arabi