"Her şey dilde başlıyor!" sözünden yola çıkarak, bir öğretmen olarak kullandığımız ifadelere dikkat etmeliyiz.
"O ücretli öğretmen!"
"Aday öğretmenliğim bu yıl sona erecek!"
"Seneye uzman öğretmen olacağım!"
"Atanamamış öğretmenler atama bekliyor!"
"Atanamadım ama özel bir okulda öğretmenim!"
"Sözleşmeli öğretmenlik yapıyorum!"
"Bu yıl kadrolu öğretmen oldum!"
Bu ifadeleri türetebiliriz, ilerleyen satırlarda türeteceğiz de... Ne kadar çok öğretmen varmış değil mi? Ücretlisi, sözleşmelisi, kadrolusu, uzmanı, başöğretmeni derken liste uzuyor. Sıralamayı bilerek bu şekilde yaptım. En alt statüden en üste doğru giden bu sıralamaya sonuç odaklı baktığımızda aslında hepimiz aynı işi yapmaya çalışıyoruz: Öğretmenlik.