Her ne kadar dünya bilimle keşfedilse de, sevginin ışığı olmadan hiçbirinin tadının olmayacağını anladım. Önce insan olabilmek önemliydi. Ve bizi insan yapan da kuşkusuz sevgiydi.
"Sesi kısıldığı için ıhlamur içen ejderhayı mı düşünüyorsun?" diye sordum.
İrkildi ve "Niye ki?" diye sordu şaşkınca.
"Ben canım sıkıldığında hep öyle yaparım."