Kevser Aktimur

Kevser Aktimur
@Kevser_63
Kendine olan saygın, duygularından daha güçlü olmak zorunda... #305083730
İçinde oldugumuzun durumun özeti...
Adam elinde bir bıçak ile camiye girer: “Ey cemaat içinizde Müslüman olan var mı?” diye bağırır. Herkes susar. Ancak yaşlı bir amca kalkar “Ben varım” der. Bıçaklı adam amcaya, bir dakika dışarı gelir misin diyerek koluna girer camiden çıkarlar. Biraz ötede bağlı bir koyunun yanına gidip: “Amca; bu kurbanı kesmeme yardımcı olur musun, İslami, kurallara uygun keselim” der. Amca koyunu kesmeye başlar. Yaşlılık bu ya her taraf kan olur. Amca; “Oğlum yoruldum camiye git başka birini bul” der. Adam elinde kanlı bıçağı ile camiye girerek bağırır. “İçinizde başka bir Müslüman var mı ?” Yaşlı amcayı götürüp kestiğini zanneden cemaat ses çıkarmaz, ama topluca dönüp imama bakarlar. İmam “Ne bakıyorsunuz ulan, iki rekat namaz kıldırdık diye Müslüman mı olduk!” der.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şehitler şehri GAZZE...
Bugün hiçbir şey olmamış gibi mi yaşayacağız? Her şey yolundaymış gibi . Kimse ölmemiş gibi mi davranacağız, Mutluymuşuz gibi mi güleceğiz İnsan olan yerlerim çok ağrıyor..
Filistin
“Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun.” der Gorki İzahını Sartre yapar: “Uyursan gece biter, uyumazsan sen.” Son noktayı Freud koyar: “Çok uyumak kaçmaktır, uyuyamamak ise yakalanmak.''
sözün bittiği yer...
"Dua esnasında 'Allah'ım' dedikten sonra kendini ifade edemeyişin ve o an ki iç çekişin.. Herşeyi anlatmış oluyorsun ve gözden süzülen yaşlar tamamlıyor duanı. Yüreğine yük olanlar Rabbini hissettikçe azalıyor. Bir huzur kaplıyor sonra içini ne eşi var bu huzurun ne benzeri. Tarif etmeye kalksan ne kelimelerin yeter ne de yüreğin...