"Dua esnasında 'Allah'ım' dedikten sonra kendini ifade edemeyişin ve o an ki iç çekişin..
Herşeyi anlatmış oluyorsun ve gözden süzülen yaşlar tamamlıyor duanı. Yüreğine yük olanlar Rabbini hissettikçe azalıyor. Bir huzur kaplıyor sonra içini ne eşi var bu huzurun ne benzeri.
Tarif etmeye kalksan ne kelimelerin yeter ne de yüreğin...