Kewss

Kewss
@Kevser_pcn
"I don't need your help"
Spor Yöneticisi
SİÜ/BESYO 2/4
Mersin
Şanlıurfa, 11 Eylül
39 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
• İçimde biriken hislerin birdenbire patlayarak beni zerreler haline dağıtacağından korkuyorumm..🤦🏻‍♀️
d isimli okura yanıt verildi
Kewss
Küsmedim ki kırıldım sadece😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biri oluyor hayatında.. Her konuda üzerine titriyorsun. Üşümesin, aç kalmasın, mutsuz olmasın, üzülmesin... Öyle seviyorsun ki sanki onun için yaşıyormuşsun gibi... Haklı olduğun kavgalarda bile sen özür diliyorsun, sen alttan alıyorsun, sen susuyorsun... Sırf gitmesin diye, kümesin, üzülmesin diye.. Ama ne oluyor sonunda biliyor musun? YARANAMIYORSUN Ne yaparsan yap, bunu başaramıyorsun, Sonra ne mi oluyor? Gidiyor sonunda efendim. Sen severken üzerine titriyorsun ya hani, onun giderken kılı bile kıpırdamıyor... O kaldığı yerden hayatına devam ederken, sen üzüldüğünle kalıyorsun. En çok da ne koyuyor biliyor musun? Onca fedakarlık yapmış, onca emek vermişsindir. Ama o seni haksız ilan etmiştir. Aslında çok sevdin diye değil, hak ettiğinden fazlasını verdiğin için kaybedersin...🍷
Kewss
Bizde çay içeriz😅
Biri oluyor hayatında.. Her konuda üzerine titriyorsun. Üşümesin, aç kalmasın, mutsuz olmasın, üzülmesin... Öyle seviyorsun ki sanki onun için yaşıyormuşsun gibi... Haklı olduğun kavgalarda bile sen özür diliyorsun, sen alttan alıyorsun, sen susuyorsun... Sırf gitmesin diye, kümesin, üzülmesin diye.. Ama ne oluyor sonunda biliyor musun? YARANAMIYORSUN Ne yaparsan yap, bunu başaramıyorsun, Sonra ne mi oluyor? Gidiyor sonunda efendim. Sen severken üzerine titriyorsun ya hani, onun giderken kılı bile kıpırdamıyor... O kaldığı yerden hayatına devam ederken, sen üzüldüğünle kalıyorsun. En çok da ne koyuyor biliyor musun? Onca fedakarlık yapmış, onca emek vermişsindir. Ama o seni haksız ilan etmiştir. Aslında çok sevdin diye değil, hak ettiğinden fazlasını verdiğin için kaybedersin...🍷
Kewss
bu saaten sonra Bende yoluma giderim 🍷
Biri oluyor hayatında.. Her konuda üzerine titriyorsun. Üşümesin, aç kalmasın, mutsuz olmasın, üzülmesin... Öyle seviyorsun ki sanki onun için yaşıyormuşsun gibi... Haklı olduğun kavgalarda bile sen özür diliyorsun, sen alttan alıyorsun, sen susuyorsun... Sırf gitmesin diye, kümesin, üzülmesin diye.. Ama ne oluyor sonunda biliyor musun? YARANAMIYORSUN Ne yaparsan yap, bunu başaramıyorsun, Sonra ne mi oluyor? Gidiyor sonunda efendim. Sen severken üzerine titriyorsun ya hani, onun giderken kılı bile kıpırdamıyor... O kaldığı yerden hayatına devam ederken, sen üzüldüğünle kalıyorsun. En çok da ne koyuyor biliyor musun? Onca fedakarlık yapmış, onca emek vermişsindir. Ama o seni haksız ilan etmiştir. Aslında çok sevdin diye değil, hak ettiğinden fazlasını verdiğin için kaybedersin...🍷
Kewss
En çokta ona üzülüyorum ya beni kaybettiğine
Biri oluyor hayatında.. Her konuda üzerine titriyorsun. Üşümesin, aç kalmasın, mutsuz olmasın, üzülmesin... Öyle seviyorsun ki sanki onun için yaşıyormuşsun gibi... Haklı olduğun kavgalarda bile sen özür diliyorsun, sen alttan alıyorsun, sen susuyorsun... Sırf gitmesin diye, kümesin, üzülmesin diye.. Ama ne oluyor sonunda biliyor musun? YARANAMIYORSUN Ne yaparsan yap, bunu başaramıyorsun, Sonra ne mi oluyor? Gidiyor sonunda efendim. Sen severken üzerine titriyorsun ya hani, onun giderken kılı bile kıpırdamıyor... O kaldığı yerden hayatına devam ederken, sen üzüldüğünle kalıyorsun. En çok da ne koyuyor biliyor musun? Onca fedakarlık yapmış, onca emek vermişsindir. Ama o seni haksız ilan etmiştir. Aslında çok sevdin diye değil, hak ettiğinden fazlasını verdiğin için kaybedersin...🍷
Kewss
Etkilenmemek elde değil bir parçanı koparıyorlar sonra yaşa diyorlar Nasıl yaşayacaksak artık 🍂