📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Melisa Kesmez'den okuduğum ikinci kitaptı.İlk olarak Nohut Oda ile tanıştım yazarla.Kalemini,dilini,öykülerin ben de bıraktığı hissi çok sevdim.Bazen Bahar da en az onun kadar etkiledi beni.İçinde 10 öykü bulunan bu kitapta ,kendinizden ,hayatınızın içinden bir parça buluyorsunuz.Pişmanlıklar, yaşanmamışlıklar,kırgınlıklar ,aile,ikili ilişkiler ne arasanız var açıkcası.Yoğun okuma sonrası okuyabileceğiniz güzel bir öykü kitabı.
Keyifli okumalar
Bazen BaharMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 20195,3bin okunma