Kevser sarı

Kevser sarı
@Kevsersrii
Dinlenmen gereken tek şey kendi kalbin !..
"ve sen çok güzel susuyordun o yüzden sana ihtiyacım vardı"
1K
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır.
1000k
Sevdiklerinizi yüreklerinden sımsıkı tutun yarın geç olmakla meşhurdur.
1000k
"Sen kendini ne sanıyorsun Lavinia? Altı üstü, herşeyimsin" Lavinia
1K
"Biz seninle aynı kitabı okuyan, fakat farklı cümlelerin altını çizen iki yabancıyız"
1K