Bir umudu olmalı insanın yarın için, yarım kalmışı için.Ya da umut vereni olmalı.Sabahların daha güzel olacağına, güneşin daha sıcak daha parlak doğacağına.
Kahvenin yanındaki çikolatamısın ,yoksa en sevdiğim kitabın en güzel cümlesimisin.Sana bir anlam yüklemem gerekirse , sen benim en derin yalnızlığımsın...
Gelseydin bir çay içimi ,sen çay dökseydin, ben içimi.En değerli dost kimdir biliyormusun bir çay koy geliyorum diyebildiğindir.Ve o çay eşliğinde içini rahatça dökebildiğindir.