K.U

K.U
@KeziU
•Yönetim Bilişim Sistemleri Uzmanı • Sağlık Bakanlığı/Sağlık Teknikeri
Lisans
Konya
408 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Insan, yazdıklarına da pişman olabilir. Çoğu kez bu pişmanlık, konuşmadan duyulan pişmanlıktan daha ağırdır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Boğazına kadar battığın kelimelerin içinde yüzmek ne soğuk!
Sevgili dost, İnsan bir bakışla ne görebilir?
"Acaba nasıldır sahtesi basılamayacak dostluğun resmi?"
Sen sevgili dost, elde ettiğin şeyler için nasıl bir bedel ödediğini düşünüyorsun? Ya elde edemediklerin için? Evet, bazen de bir bedel ödememize rağmen eli boş döneriz. Çünkü ipeği pamuk, altını gümüş fiyatına almak isteriz. Bir de hiç bedel ödemeden elde ettiğimizi düşündüğümüz şeyler vardır. Halbuki zaman bu düşüncemizi doğrulamaz. Zira bedelsiz alındığı düşünülen şeylerin bedeli daha ağırdır.