“Şimdi sen sanıyorsun ki onlar sensiz yapamazlar. Fakat gitsen... Buralardan bir kez ayrılıp uzaklaşsan, acaba senin yokluğunu ve bıraktığın boşluğu hissederler mi? Eğer hissederlerse bu ne kadar sürer?”
“Tanrım, bu boşluğun sebebi nedir! Göğsümde hissettiğim bu müthiş boşluk! Sürekli kendime şunları söylüyorum: Fazla değil, bir kez, sadece bir kez onu kollarıma alarak bağrıma basabilsem! Ah, işte o anda bütün bu boşluk kaybolacak!”