Min soo

Min soo
@Khan_07
포기하지 않아 ~ 절대 절대로.!~
Ağlamak insani rahatlatır.
“Ağlarsam ayıp olur mu?” “Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki?” “Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki.”
Sayfa 68·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Karanlıka yattığım yerde hıçkırıklarımı yuttum ve dayaktan sonra insana en iyi gelen merhemin yatak olduğunu düşündüm.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Sahiden de konuşturamayacaktım. Büyükleri anlamak bazen ne kadar da zordu!
Sayfa 61·Kitabı okudu
“Babama bu Noel hediyesini alabilmek için bütün gün çalıştım.” “Sahiden mi Zezé? O sana ne hediye verdi?” “Yazık, hiçbir şey veremedi. Bildiğiniz gibi hala işsiz.”
Sayfa 57·Kitabı okudu
Oturduğum yerden içleri bomboş olan ayakkabılarımı görebiliyordum. Onlar da oradan oraya savrulan yüreğim gibi bomboştular.
Sayfa 51·Kitabı okudu