Meryem

Meryem
@KiitapDostu
Lütfen Sarı Çizgiyi Geçmeyiniz.! Evli !..
Son okuduğum kitaplar o kadar sıkıcıydı ki kitap okumaktan soğuyacakım,resmen kafama sıktım gibi hissediyorum 🫠 Varmı önereceğiniz akıcı kitaplar 💫
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeye yetecek kadar uzun bir hayatımız olmayacak .
İnsan en çok, herkesin “sen halledersin” dediği yerde yalnız kalıyor.
Birine ne kadar öfkeli olursam olayım onu asla bana dert diye açtığı zayıf noktasından vurmam çünkü karakter dediğin böyle bir şey.
Her şeyin hayırlısı, hayırlısının iyisi, kolayı.🤲
Duygu ve Düşünce