Yazmadım seni daha sevmeye ayırdım tüm zamanları yazmaya bu yüzden vaktim olmadı. Ben, düşünmeye başlayınca seni ki bu bir önceki düşünmenin sonundan çook öncedir. İnanki dağlar taşlar, inan ki bulutlar yağmur ve kar toprakla su ve gökyüzü güneş ay ve yıldızlar onlarda benimle birlikte onlarda benim kadar seni düşünürler. Ve bu kadar diyemem ama yemin ederim onlarda seni özler. Hep dalgınım bu günlerde saati cezveye koyup yumurta tutuyorum Bi gün takvime bakmasam yılı unutuyorum. Aklım başıma gelmiyor başıma çarpmadan valla yolda yürürken dalıp dalıp gidiyorum nisana kaç var diyorum saat sorarken hiç böyle olmamıştım bilenlere sordum AŞK BU dediler...