Karakartal

Karakartal
@Killokii01
Benden BEŞİKTAŞlısı udi neco TİNERCİKARTAL
Lise
Tüpraş stadyumu
Beşiktaş 3.03.1903
67 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Reklam
Bana iyi geliyorsun sen Ya hastaydım Haberim yoktu Hüznü çoktu Bana iyi geldin sen Gitme... İyiki geldin sen... Arifhan atilla
1000Kitap
Bana hiç sapıklar şerefsizler piçler yazmıyor yaaa hatta ben sadece 1 kişiyle konuşuyorum Kimseyle de uğraşmıyorum ohh beee ndxbnxmdbxdm