"Bazen konuşmak isterdi… Ama kiminle? Kim dinlerdi gerçekten, kim anlayabilirdi içinde olup biteni? Sessizlik, kalabalıktan daha az yoruyordu artık. Yine de bir ses aradı bazen, bir nefes. Sonra bulduğunu sandı, ama içinden bir şey geri çekildi. İstemedi artık. Ne konuşmayı, ne dinlemeyi. Yalnız kalmak istedi ama tamamen değil. Gitmek istedi ama kimseyi kırmadan… Olmadı. En çok da susarken kırdı. Ve o an anladı; bazı insanlar sadece yorgun değildi, bazı duygular da hiçbir kelimeye sığmazdı."