Kimse

'Çoğunluk bir insanı bilge yapamadığı gibi, aptal da yapamıyor, rastgele davranmakla yetiniyor.'
Sayfa 69·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Bu başıma gelenlerin benim için iyi olduğuna ve ölümün kötü bir şey olduğunu düşündüğümüzde yanlış yaptığımıza inanıyorum.'
Sayfa 61·Kitabı okudu
'Sınanmamış bir hayatın yaşamaya değer olmadığı..'
Sayfa 58·Kitabı okudu
'Ölümün insanoğlunun başına gelen iyiliklerin en iyisi olup olmadığını kimse bilmiyor, ama güya başa gelebilecek en büyük kötülük olduğunu sandıklarından ondan korkuyorlar.'
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
' Bildiğiniz gibi, iftirayla haset başka birçok dürüst insanı mahvetti ve mahvetmeye devam edecek sanırım. Hiçbir kötülük benimle sona etmeyecek '
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı