İyi günler. Kitabı okuyunca insan kendi yaşadığı sıkıntılara gülüp geçesi geliyor. Açlık, uykusuzluk, geçim sıkıntısı vb. sıkıntılara katlanmaları, bekarlığı ilim yolunda tercih etmemeleri
( Örneğin İmam- ı Nevevi ) gerçekten inanılmaz. Allah onlardan razı olsun. Dili güzeldi. Yalın ve anlaşılırdı. İlim yolunda mallarını kaybetmeleri, hastalık, güçsüzlük gibi sebeplerin onları kararlılığından alıkoymamaları benim dikkatimi cezbetti. Kitabı özelllikle ilimle meşgul olan, kariyer hedefleri olan, ilmi - ALLAH RIZASI İÇİN -
isteyen, Marifetullah bilinciyle gönülden muhabbet duyan herkese tavsiye ederim.