Yaş alıyorum ve bu gerçeklik ile yakınen yüzleşiyorum. 2025'in her gününü okumadan bitirmek istemiyorum. Hayatımı gezerek, okuyarak, anlayarak, anlaşılarak; mutlu olarak, sağlığımızın yerinde olduğu ve huzurumuzun daim olduğu bir yıl istiyorum. Hadi be 2025, yap güzelliğini! :)