Nisa

Nisa
@Kiraznisa
Ben kızım pp deki bir idol biasım olur pp deki hani pp erkek görünce şey yapmayın hee kızız yani arkadaki duvarda kağıdımıdır ne o işte o da biasımın olduğu grup habernizeee ( STRAYKİDSSSS )
Sıkıldım aşşırı sıkıldım yapacak hiçbirşey yok ve benimde yapçak hevesimde yok bütün gün ağlayıp onun verdiği yorgunlukla da uyumak sonra bu şeyi bir döngü olarak kalmasını istiyom çünkü bazen saçma veya zararlı olan şeyler mesela bir döngü bence öyle ama bu döngü bence değil
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ya kitap okumak istiyom ama sağolsunlarki heves bırakmadılar eskiden kaçış dünyamdı hala da öyle benim için bir durak bir evdi hemde ne kavga ne gürültü tüm dertleri kapıda bırakıp girdiğim bir dükkandı hala öylede sağolsunlar sıfır heves bıraktılar hevessizde okunur ama bazen öyle anlar vardırki hevessizlik bile bir bahane olur çünkü anlatmamak için kullanılan bir bahanedir
Gene bennn evett bu sefer birşey anlatmıycam sizi dinliycem eminim ki benden çok şey yaşamış daha çok fırtınalarla savaşmış ve hala savaşan yorulmuş olup yoruldum diyemeyen dinlenecek durak bulamamışsınızdır o yüzden bu sefer durağınız ben olucam birşey anlatmak zorunda değilsiniz özelinizide paylaşında demıyom bir yoruldum deseniz bile yeter çünkü bazen sessiz çığlaklar atıp bazende sesli atsak bile duyulmuyoz o yüzden istediğinizi diyin ister sövün ister küçük bir şey yazın ama içinizi bu kara deliğe atın atın ki beni anlayan var diyip hafifleyin sizin hep yanınızdayım baştan söylim ben o kadar iyi moral veremem ama yanınız durabilirim çünkü bazen bir güzel laftan saha güzel hissettiren şey sessiz de olsa birinin yanında duymaktır
Anneme bir gece sordum ki sence mutlu gözüküyom mu diye o da mutlu gözüktüğümü söyledi ne güzel kimseye yüklerimi ne taşıtıyom ne de fark ettiriyom o yükleyi ve bu olay o öncesi olaydan önce olmuştu neysee bu da böyle kısa bir şeydi gene benzer birşey ama farklı olay bence de neyse iyi geceler 🤍
Bir arkadaşım demişti eskiden ama çok eski değil neyse birisi var ailemden çok detaya girmicem bu kişiden ben daha iyiymişim hani olgunluk filan daha psikolojim iyiymiş olgunluğu bilemem de psikolog olarak ondan daha çöküküm o ne yaşıyor bılmıyom ama şunu bilmiyom ki benim içimde çok büyük fırtınalar kopuyor ve dışarıya ne yansısın ne de dışarıya o fırtınayı taşımıyım diye birde de onun savaşını veriyom şu yaşta kaç tane içimdeki savaşla çatıştım bir bilseler demezlerdi ama mutlu oldum en azından bir tek ben savaşıyom başka kişilere bu yükü ne gösteriyom nede taştıyom bu konuda sevinmedim değil bir tane daha birşey diycem o da diğer iletimi ne olacak çünkü öbür türlü uzun olucak tabi unutmayıp yazarsam