Kırgınyüz

Kırgınyüz
@Kirbikuclari
Bana birşey söyleyinn
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazılarına göre yalanız bazılarına göre adamız aslında biz adamına göre adamız.
Yine de kıyamıyorsun. seni paramparça etse de onun yanında ağlayıp, onun yanında gülmek istiyorsun. İşte burası, tamamen çaresizlik...
Sana sarıldım, kış bitti.
Düştüm de kim tuttu...