Nur

Uyuyamıyorum diyorum. U Y U Y A M I Y O R U M. Çok meraklıysan gel sen uyut*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece balkonda otururken bir şeylere inanmaya duyulan o ihtiyaç*
Bak sen bana bir adım atsaydın, ben o yolun dikenlerine aldırış etmeden koşar gelirdim sana*
Yüreğim kaburgalarımı dövüyor*