Demək olar hər filmə bu kitabdan repliklər görmüşdüm ki,kitabın hər sətrində kitabı daha əvvəl oxuyurmuş kimi hiss etdim.Hər filmdə görmüşəmsə oxumağa ehtiyac var idimi?
Shakespeare incəliyini dadmaq üçün məncə oxumaq olar,ancaq bu kitab mənə görə yeniyetməlik dövrünün daha romantik çağlarında oxunmalıdır
Romeo ve JulietWilliam Shakespeare · Remzi Kitabevi · 200575,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İç çekişlerin buğusuyla yükselen bir dumandır sevgi
Duman dağılınca,tutuşan bir ateş olur aşıkların gözlerinde
Keder indi mi bir kez aşıkların gözyaşlarıyla beslenen bir deniz oluverir
Başka ne ola bilir,en akıllıca çılgınlık
Soluk kesen bir zehir ve panzehir ölümden kurtaran