Bir kalbi kırmaktansa, o kalbi durdurmak isterdim.
Güneşin doğuşundan çok, güneşin batışını izlemeyi severdim. Ama eğer bir şansım olsaydı bir insanın ölüm anını değil, doğum anını izlemeyi isterdim. Asıl ölüm, doğum anında başlamıyor mu zaten?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatı bir trene benzettiğim zamanlar olmuştu. Hızlı bir trene... Biz insanlar o tren üzerimizden geçerken hep yerinde sayıp, her gün biraz daha aşınan tren raylarıydık. Hayat üzerine aldığı yükleri her seferinde biraz daha ağırlaştırarak üzerimizden geçip gidiyordu. Yine de o trenin hareket edebilmesi için bizim varlığımıza ihtiyacı vardı.