📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halil Cibran'ın Ermiş kitabından sonra okuduğum ikinci kitabı. Kalemini çok seviyorum ve insanı rahatlatan, ferahlatan bir yazım şekli var. Başka yayınevindeki basımında ilk 55 sayfa hayatı anlatılıyormuş okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla. Ben Venedik Yayınlarından okudum ve oldukça sadeleştirilmiş anladığım kadarıyla. Önsöz bile yok çünkü.
Ama hiç farketmez her türlü beğendiğim bir yazar,filozof..
Kitap kısa hikayelerden,anlatılardan oluşuyor. Fikir ayrılıklarından ve herkesin olaylara bakış açısının farklı olabildiğinden bahsetmiş genelde ana fikir olarak.
Halil Cibran okumalı ve okutulmalı kitapseverlere.
Keyifli okumalar diliyorumm :)