Her bir insanın hikayesi , bizi kendi başımızdan geçen olaylar kadar ilgilendirirdi. Yeter ki kendi gerçekliği içinde kavransın. Her hikaye , sonuçta insan varoluşunun bir hikayesi değil miydi? Ve akıp giden hayatın?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birbirinden kopuk , diğerlerinin neler yaşadığından habersiz ne çok insan vardı. Çeşitli amaçlar peşinde , çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat. Ama kimse kimsenin hikâyesini bilmiyordu.
"Ama insanlar hâlâ , sanki bu hayatı nasıl zorlaştırabiliriz , nasıl çekilmez hale getirip mutsuzluğa neden oluruz diye , gece gündüz düşünüyorlar , sürekli bunun için uğraşıyorlardı. "