Mehmet Suyabatan

Mehmet Suyabatan
@KitapRehberim
⠀ོ بِسْــــــــمِ ﷲ ⠀ོ Kuşlara⠀ོ takılıp gidiyor⠀ོ aklım...⠀ོ ⠀ོ ⠀ ⠀ོ ⠀ོ
"Kendini anlatmakla meşgulken, kendini yaşamayı unuttu insan."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tevazu bitti. İncelik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti. Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte..🍁
Ey kudüs! 🇵🇸 Sana en acı gelen şey hangisi? Düşmanlarının zulmü mü? Yoksa Ümmetin suskunluğu mu?
İçimizden gelen bir şeyi yazıyorsak İçimizden gidenlere çare bulamıyoruz demektir !