rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
Reklam
Bazı insanlara, taşıyamayacağı yükler vermeyin. Mesela "Değer" gibi ..
Sen pazarda satılan bir Nar olsaydın; "Çatlak" bir nar olurdun... Herkes sen "Çatlaksın" diye, Sana bakar, ama almazdı. Bense; "İçin- dışardan görünüyor diye, seni alırdım. ( Mevlana)
En kaba insanda her zaman bir hayvansal içgüdü vardır.
Suyu Bulandıran Kız'a hiçbir şey bırakmayan ve noter bu konu üzerinde yeniden ısrar ettiğinde, acı bir gülümsemeyle, "Güzelliğiyle yeterince zengin!"
Reklam