Mira

Mira
@Kitap_kokusuuuu
Benliğin, sen öldükten sonra yaşatır seni
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazık! hem kıyasıya harcıyorsun kendini, Hem gönlün yeltenmiyor hiç kimseyi sevmeye.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Tüketip duruyorsun kendini tek başına?
Sayfa 9·Kitabı okudu
1000Kitap
Niye tüketiyorsun yaşatmak varken canı?‏‏‏‏‏‏‏
Sayfa 4·Kitabı okudu
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı