gittim diye beni suçlama gitmemek için verdiğim çabayı hatırla. yalvarışlarımı ağlayışlarımı çırpınışlarımı haykırışlarımı hatırla. duymadın beni anlamadın anlamak istemedin. insan hiç durduk yere evini terk eder mi?
Gitmeni de hiç istemedim,
kalmanı da.
Gitmende tüketti
yüreyimi,kalman da
Hiç ortası olmadı bu aşkın
Varlığına yokluğuna,
yokluğunda varlığında
ağlattın. Sevdin mi?
Sevmedin mi?
Ben hiç bilemedim.
Yine hasretli bir güne
Giriyorum hayalinle
Aklımdan çıkmıyorsun belalım (belalım)
Sensiz geçen akşamlarda
Yine başım belalarda
Mutlu musun oralarda belalım (belalım)