Ecrimm

Ecrimm
@Kitap_sevre
“Ámate a ti mismo primero, deja lo demás para después.” x.com/zxmxmkdfc?s=21 zaqa.net/Kulanik
“Tebrik ederim sanrı,artık saka'nında kalbi üşüyor" saka ve sanrı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Firuze güzeliğin beş para etmez Firuze" " guzelim beş para etmiyosa guzel denmez zaten"
"Sevgili Avukat ,söylesene uğruna yaptırdığım bahçeye ne olaca şimdi"
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga.. -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım... Bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.