Naz

İnsanlar adaletsizliği sadece kendi başlarına gelince düşünüyorlar.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Reklam
Neden hep kötü ile daha kötü arasındaydı seçimlerimiz?
Sayfa 153·Kitabı okudu
O kadar yaşlanmıştı ki ölmesinin bir anlamı kalmamıştı.
Sayfa 129·Kitabı okudu
Her şeyi bu kadar iyi ve korkunç yapan da buydu; hiçbir şey olmuyormuş gibi davranması.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Yapmam gerekeni yapma cesaretinden yoksun olduğumu bilmek çok kötü bir duyguydu.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Reklam