İlk kitap harika novella okey 2. Kitap da iyiydi ama 4 de olanlar baş karakterlerin çok güçlüyken bu kadar güçsüz ve ne yapacaklarını bilmez halde olmaları beni delirtti kittin hastalıktan ölmesi gerekti kai yüzünden değil büyük kötülük oldu kai ya
FearlessLauren Roberts · Beta Byou Yayınları · 2025229 okunma