Yaşayıp gidiyoruz işte
Bazen bahar tadında
Bazen kışın ayazında
Biraz eksik, biraz fazla
Varla yok arasında
Bazen cümle alem birlikte
Bazen yapayalnız içimizde
Bir insanı severken yormayın.
Nasıl olsa seviyor diyerek incitmeyin.
İnsan zaten en sevdiğine kırılır..
Şu kalsın aklınızda;
Yürekten uğurlanan insan, tekrar ağırlanmaz…
Aziz Nesin
Yol mu yordu, yoksa yol mu uzadı?
Varamadık bir türlü istediğimiz yere..
Arafta kaldı her yanımız,
Ne eskisi gibi olabiliyoruz,
Ne kendimizi tamamlayabiliyoruz...