Mehmet

Mehmet
@Kitapgibiadam
Unutmayasın ki, her karanlığın sonunda bir ışık mutlaka vardır. Sabahı olmayan geceyi gördün mü sen hiç?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Açan her bir çiçek umuttur Kuşlar kanatlarında taşırlar umudu
Sabır... Bu günler de aydınlığa çıkacak elbet."
Araya giren mesafeler, saman alevi misali gelgeç sevdaları silip götürürken, kor ateşe özdeş aşkları daha da harlandırır ya...
Bütün günahlarımdan arındım o gözlerde O gözlerde en masum günahları tattım...